Zakupy w Internecie tylko w Krakvecie!


Traktujemy psa jak pełnoprawnego członka rodziny. Zajmujemy się nim, spędzamy czas, dbamy o niego. Kupujemy mu wszystkie najpotrzebniejsze artykuły, żeby nigdy niczego mu nie zabrakło: specjalistyczną i dobrą karmę, smakołyki, zabawki, legowiska, ubranka czy inne akcesoria. Nie bierzemy pod uwagę możliwość oszczędzania, bo przecież na dzieciach się nie oszczędza. A gdzie najlepiej wydawać pieniądze, jeśli nie w Internecie? Za pomocą kilku kliknięć szybko, wygodnie i tanio możemy kupić wszystko to, czego potrzebujemy. Choćby w Krakvet.pl. A co. 

Sklepów zoologicznych w Internecie jest mnóstwo. Czasem po prostu siadam i przeglądam je kolejno, chcąc dowiedzieć się o promocjach, nowym asortymencie czy cenach poszczególnych produktów. Przez miesiące zdążyłam wyrobić sobie o nich zdanie. Na niektóre wchodzę częściej, na inne rzadziej, w innych kupuję, bo kuszą niskimi cenami, a jeszcze w innych, bo nigdzie indziej nie znajdę takich fajnych zabawek z zagranicy. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze wygląd estetyczny strony internetowej, bo na witrynie, która jest mało czytelna, odpychająca i nieprofesjonalna nie pojawię się już nigdy więcej.
Nie wiem, czy mieliście, a jeśli tak to jakie, doświadczenie ze sklepem internetowym Krakvet.pl. Ja miałam. Wielokrotne. Nie pozostaje mi nic innego, jak ich przedstawić, polecić i zachęcić do zakupów.

Krakvet.pl – Co to jest? Skąd się wziął? 


Krakvet.pl powstał w 2006 roku z miłości do zwierząt i pasji do informatyki. W ciągu ostatnich 10 lat stał się jednym z największych internetowych sklepów zoologicznych w Polsce, który oferuje  wszystko to, co jest potrzebne naszym pupilom. Posiada w magazynie ponad 10 tys. produktów i systematycznie powiększa się o nowe towary, w tym marki własnej. Obsługuje ponad 500 tys. klientów i 75 tys. zamówień miesięcznie. 
Od 2010 roku pod marką ZooFast prowadzi sprzedaż internetową do wielu krajów europejskich. Z roku na rok jest coraz bardziej rozpoznawalny i cieszy się zaufaniem wielu zadowolonych klientów z ponad 20 państw.

Do koszyka i zamówione!


Zaraz po dokonaniu zakupu na naszą skrzynkę e-mailową dostaniemy wiadomość o szczegółach zamówienia, potem o skompletowaniu i przygotowaniu do wysyłki, a na końcu o jego wysłaniu. Bardzo cenię sklepy, które dbają o takie szczegóły, jak informowanie o statusie zamówienia. Spotkałam się z przykrymi sytuacjami, w których kontakt ze sklepem był zerowy, nie wiedziałam co się działo z moimi zakupami, aż do przyjść kuriera do domu. A ja lubię wiedzieć, na jakim etapie się znajduję i ile przyjdzie mi jeszcze czekać na paczkę. Krakvet w tej kwestii spisuje się rewelacyjnie! Nie dosyć, że otrzymywałam potrzebne komunikaty (a wcześniej mogłam nawet wybrać sposób pakowania paczki, tak!),  to wszystko działo się w ekspresowym tempie. W któryś miesiącu zrobiłam zakupy dnia 21, a 22 przesyłka już do mnie jechała. Krakvet chwali się realizacją w ciągu 24h do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym, ale nie na darmo. Rzadko spotykam się z takim podejściem i to się chwali. 


Kupiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej SendFast, DPD, Ekspres 24 lub InPost na podany przez Klienta w zamówieniu adres. Można odebrać go nawet w Kiosku Ruchu. 


Za przesyłkę zapłacicie ok. 10 złotych, ale na kwotę większą niż 99 zł, dostawa jest GRATIS na terenie całej Polski. 


I w tym miejscu wtrącę przykłady, w które warto zaopatrzyć się w Krakvet.pl Przede wszystkim polecam naturalne gryzaki dla psów (szczególnie suszone mięso wołowe - KLIK oraz takie oto ucho wieprzowe - KLIK,Nela zwariowała na jego punkcie), przysmaki firmy Krakvet (recenzja TUTAJ) oraz karmę. Można u nich znaleźć również takie fajne transportery - O TAKIE. Chciałabym zabierać Nelę na rower, ale nie mam do niej na tyle zaufania. Boję się, że wyskoczy mi w trakcie jazdy. Mieliście styczność z takim koszykiem? :) 


 
Zwrot za darmo


Krakvet.pl umożliwia zwrot zamówionego produktu, jeśli nie spełnia on naszych oczekiwań lub coś poszło nie tak podczas zamówienia lub wysyłki. Można oddać go w łatwy i bezproblemowy sposób w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki do domu. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie musimy martwić się wypełnianiem formalności i pójściem na pocztę. Tak! Wystarczy skontaktować się z konsultantem, omówić i wyjaśnić sprawę i uzgodnić wszystkie szczegóły. Dział Obsługi Klienta zleci odebranie przesyłki przez kuriera, my oddajemy paczkę, on nam pieniążki i już. Gotowe ;)

Warto być stałym klientem


Ponieważ tym, którzy zdecydują się na zakupy w Krakvet.pl przyznawane są zachęcające rabaty. Może niezbyt wielkie, ale zawsze. Przecież w portfelu liczy się każdy grosz ;)


- Jeśli łączna wartość wszystkich Twoich zakupów w naszym sklepie przekroczy 199zł dostaniesz 1% stałego rabatu.
- Jeśli łączna wartość wszystkich Twoich zakupów w naszym sklepie przekroczy 499zł dostaniesz 2% stałego rabatu.
- Jeśli łączna wartość wszystkich Twoich zakupów w naszym sklepie przekroczy 999zł dostaniesz 3% stałego rabatu.


Oprócz tego działa również program lojalnościowy. Uwieeelbiam takie programy! I już wyjaśniam o co w nich chodzi, jeżeli nigdy się z nimi nie zetknęliście. Za każde zrealizowane zamówienie otrzymujemy punkty, które możemy później wymienić na nagrody. Żeby z niego korzystać wystarczy mieć konto na stronie, a potem tylko zbierać, zbierać, zbierać i wymieniać na produkty. 



Rozmowy z weterynarzem bez wychodzenia z domu


Krakvet oferuje darmowe konsultacje online z wybranym lekarzem weterynarii. Więc jeśli macie jakieś dręczące pytania czy obawy to wystarczy, że wejdziecie na stronę o określonej godzinie, zalogujecie się i klikniecie okienko czatu. Specjalista odpowie na wszystkie Wasze wątpliwości.





Kontakt

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta służy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w sobotę 9.00 – 15.00. Oprócz tego konsultanci zareagują na każdą wiadomość e-mailową. Pomogą w zakresie wyboru produktów oraz odpowiedzą na dręczące pytania w sprawie zamówień.


Tel: +48 12 378 49 05
E-mail: sklep@krakvet.pl
Odbiór osobisty:
Kokotów 703, 32-020 Wieliczka
pon. - pt.: 7:00 - 17:00
sb.: 9:00 - 15:00

Na koniec podaję najpotrzebniejsze linki, z którymi warto się zapoznać:


Strona internetowa: http://krakvet.pl/
Akademia Krakvet: http://akademiakrakvet.pl/  

Na zakupy marsz!

16 komentarzy:

  1. Szkoda Twojej pracy za te 100 zł. Niestety takie formy coraz częściej pokazują brak szacunku dla pracy bloggera. Ja na szczęście w odpowiednim czasie trafiłam na wypowiedzi innych bloggerów czy podjąć tą współpracę i słusznie zrezygnowałam. Chyba nie taki chcemy wizerunek psich blogów :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, spodziewałam się takiej reakcji :) Ale muszę odpowiedzieć, że jako bloger jak najbardziej szanuję się i swoją pracę. Co prawda zgodziłam się na opis sklepu, ale sklepu zoologicznego, w którym kupuje lub będzie kupowało dużo osób. Do tego wszystko za uczciwym wynagrodzieniem. Niestety większość pisze recenzje za głupią paczkę ciastek. W blogowaniu trzeba wybierać odpowiednie ścieżki i nie patrzeć na opinię innych, bo można wiele stracić.
      Dzięki za komentarz!:)

      Usuń
    2. Bez przesady, to nie jest praca jako taka, tylko hobby. Przy okazji można dostać coś za darmo (w tym przypadku nie zwykłe coś, a równoważność stu złotych)- co w tym złego? Krakvet jest sklepem godnym zaufania, bardzo solidnym, dlaczego więc nie nawiązać z nimi współpracy?
      Ludzie, trochę dystansu. Nie każdy artykuł sponsorowany jest zły. Nie każdy oznacza "sprzedanie się".

      Usuń
  2. Nie wiem, co jest złego w artykule sponsorowanym? Moim zdaniem recenzja sklepu wykonana świetnie, a i sam sklep godny uwagi. Myślę, że Czarne Kudełki nie podjęłyby się współpracy, gdyby sklep nie budził ich zaufania.
    Jeszcze raz podkreślam - świetny tekst - gratuluje i życzę kolejnych udanych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. :D W Krakvecie robię zakupy już od wielu lat i nigdy się nie zawiodłam. Przesyłka zawsze dochodzi bardzo szybko, kontakt ze sklepem także oceniam na plus.
    Rób swoje i nie przejmuj się pseudo znawcami! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez dziękuję za ten post, nie miałam pojęcia, gdzie w necie zamawiać psie produkty. Kto nie chce nie musi korzystać, a każde info jest przydatne. Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się takie posty bardzo podobają, nieważne czy sponsorowane, czy nie. Dzięki wpisowi coraz bardziej kusi mnie, aby zrobić tam zakupy.
    Pozdrawiamy, F&R

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża ilość osób odwiedzająca psie blogi ma coraz więcej pretensji, chociażby za to, że post jest sponsorowany. Nie mam nic przeciwko takim postom JEŻELI TYLKO podejmuje się współpracę z głową. Ja podjęłam pewną decyzję której żałuję do teraz... zgodziłam się na przetestowanie smyczy flexi system vario. Recenzja wyszła mi na dosyć pozytywną (jak na razie w wersjach roboczych), smycz się dobrze sprawuje, jakoś większych zastrzeżeń nie mam. Jednak nie mam zamiaru podlizywać się, bo miesięcznik "Cztery łapy" zawalił wszystko. Zero zainteresowania, brak jakiegokolwiek kontaktu i raczej nie będę ukrywała tego przy recenzji.
    Podsumowując: jeżeli ktoś przyjmuje propozycję współpracy ale robi to z głową + nie podlizuje im się na siłę to jest OKEY :)

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupowałam w Krakvecie karmę i muszę przyznać, że sama byłam zdziwiona szybkością zamówienia. Paczka doszła do mnie w ciągu dwóch dni. Bardzo duży plus, bo czasem czekam na przesyłki kilka dni lub tydzień, nie dostaję maili, nie mam kontaktu ze sklepem. Krakvet nie mam nic do zarzucenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a ja mam inne zdanie o Krakvecie. Był czas, że zakupy robiłam tylko w Krakvecie, a to zawsze były spore zakupy. W końcu mam 4 koty i psa. Kilka razy doszło do niemiłych sytuacji dla mnie oczywiście. Zraziłam się do nich i omijam już szerokim łukiem. Zawsze jest tak, że będzie zadowolony klient i klient niezadowolony. Mnie zawiedli i dlatego nie kupuję. Może za jakiś czas wrócę (jak mi foch przejdzie :) ).

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kilkakrotnie pisałam o tym, że teraz jest multum takich postów na bloggerze. Ja niestety nie czytam ich już w ogóle. Bo po co? Skoro przeczytałam 3 i każdy pisze to samo. Jeszcze gdyby ludzie pisali taką szczerą prawdę, ale 3/4 tych postów to wchodzenie w dupę sklepowi i płaszczenie się jaki to jest super. Niestety dla mnie zarówno posunięcie sklepu jak i bloggerów na minus. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie same zakupy w internecie są bardzo fajną sprawą i ja również często z tej opcji korzystam. Jeśli ktoś natomiast prowadzi sklep www to polecam przeczytanie https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody gdzie opisano fajnie jakie mogą być powody niskiej sprzedaży w takim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście wydaje mi się,że większość z nas na dzień dzisiejszy robi zakupy przez internet i ja także do tej grupy nalezę. Rozważam również kwestię aby rozpocząć sprzedaż poprzez Amazon. Po przeczytaniu wpisu https://www.finansemlodegopolaka.pl/jak-rozpoczac-sprzedaz-produktow-na-amazonie wiem dokładnie już jak taką sprzedaż rozpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tak chwalicie, to muszę tam zajrzeć. Ja zawsze wszystko kupuję u John Doga. Znacie ten sklep? Mają dobre jakościowo karmy i świetne akcesoria dla psów. Dla mojego malucha kupiłam dzisiaj taką torbę https://johndog.pl/produkt/torba-dla-psa-john-dog-black-comics-ze-sznurkiem/. Mam nadzieję, że przypasuje Pysi :)

    OdpowiedzUsuń