Fotoksiążka XG od Saal Digital


Niedawno mogliście przeczytać na blogu o moich wrażeniach odnośnie fotoobrazu od Saal Digital, recenzję możecie przeczytać tutaj -> KLIK. Dzisiaj również chcę Wam pokazać ciekawe rozwiązanie na utrwalenie zdjęć Waszego psa. Fotoksiążkę!

Wiecie za czym trochę tęsknię? Za albumami na zdjęcia. Coraz rzadziej się z nich korzysta, wygodniej jest natychmiastowo przesłać fotografie na dysk i udostępniać je w chmurze. A ja tęsknię za tymi stronami z mnóstwem zdjęć, które przeglądało się, żeby odnaleźć wspomnienia. Pierwszy dzień Neli w domu, pierwsza podróż samochodem, pierwsze wodowanie… Fotografuję psa od trzech lat i wierzcie mi, że mam już tonę cyfrowych obrazów, o których po prostu zapominam. Dlatego uwielbiam wszystkie fotograficzne gadżety, bo są idealnym prezentem i sposobem na utrzymanie tych wspomnień na trochę dłużej. Fotoksiążka, którą zamówiłam spełniła swoją obietnicę. Nie tylko została dobrze wykonana, ale także cieszy oko w każdej chwili.



Podobnie jak w przypadku fotoobrazu projektowałam i zamawiałam fotoksiążkę za pomocą specjalnej aplikacji pobranej ze strony Saal Digital. Program jest bardzo czytelny i intuicyjny. Posiada wiele gotowych szablonów, ułatwia dopasowanie zdjęć i wyświetla pomocne komunikaty. Podtrzymuje swoje stanowisko o możliwości zapisania projektu, żeby móc wrócić do niego później. To naprawdę super sprawa, bo nawet nie wiecie ile razy zmieniałam koncepcję. Fotoksiążkę tworzyłam od początku lipca, ale dopiero w połowie sierpnia zdecydowałam się ją zamówić. 


Wybrałam fotoksiążkę XG, czyli z ekstra grubymi stronami. Jej dokładny format to 21 x 28 cm, posiada 10 wewnętrznych stron o błyszczącej powierzchni i okładkę bez watowania. 


Na zamówienie czekałam bardzo krótko, bo kilka dni. Jest za co chwalić, bo paczka idzie z Niemiec! :)





Efekt jest po prostu wow! Najbardziej podobają mi się naprawdę grube strony, które wydają się trwałe i mają przyjemną w dotyku powierzchnię. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z fotoksiążkami o takich stronicach, jestem w szoku, jak wspaniale się prezentują. Kolory też wyszły dobrze. Obawiałam się kolorystyki zdjęć, bo nieraz bywa tak, że fotografie wyglądają inaczej na komputerach i inaczej w rzeczywistości, ale na całe szczęście moje wątpliwości szybko zostały rozwiane. Zdjęcia kolorystycznie pokrywają się z tym, co wysłałam (to znaczy, że mam dobrze skalibrowany monitor! :D). Całość wygląda pięknie i cieszę się, że to cudo jest w moich łapkach. Dla psiarzy to już w ogóle dodatkowa frajda mieć coś z wizerunkiem swojego psa. 



Polecam Saal Digital za bezproblemowy kontakt, szybkość realizacji zamówienia oraz sam produkt, który jest po prostu piękny, wykonany ze starannością i dokładnością. Warto zainwestować w fotoksiążkę, bo takie dzieła są bezcenne, przez lata można wracać do nich i podziwiać zrobione przez siebie fotografie.

3 komentarze:

  1. Coraz bardziej mi się to podoba :). Super jakość wykonania, fajnie mieć taką pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tradycyjne albumu i chętnie skorzystam z pomysłu.A zdjęcie leżącej, uśmiechniętej Neli jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń